FAQ Feestdagen

-Hebben jullie een speciale menu dit jaar?
Bekijk onze actie boxen voor eventuele andere deals. Ook kunnen wij u helpen met het samen stellen van een menu en eventuele opmaken in een grote mooi box.

-Is julie sushi vers?
Onze sushi wordt altijd vers gemaakt. Wij maken  uw bestelling voor afhalen en bezorgen maximaal een half uur van te voren en nooit de dag ervoor.

-Openingstijden:
Wij zijn bij afhalen en bezorgen met alle feestdagen open.
Voor meer informatie zie onze Openingstijden feestdagen:  Openingstijden Feestdagen

Let op!: Voor het Restaurant op de Voorstraat 88a gelden andere openingstijden.
Zie: Openingstijden Restaurant Feestdagen

-Ik wil graag sushi afhalen/laten bezorgen met de feestdagen, maar ik weet nog niet wat ik wil bestellen of met hoeveel personen ik ben:
Dat is geen probleem, u kunt er nog over na denken wat u wilt bestellen.
Wel adviseren wij om de dag en tijdstip alvast door te geven en te reserveren.
Wij accepteren namelijk maximaal 4 bestellingen per tijdstip om teleurstellingen te voorkomen. VOL = VOL.
U kunt later dan nog altijd telefonisch doorgeven hoeveel u wilt bestellen.

Spelregels:
– Let op dat u uw bestelling tijdig doorgeeft.
– Uw bestelling kunt u tot 2 dagen van te voren door geven via de mail.
– Geeft u uw bestelling door binnen 24 uur van uw geselecteerde datum? Dan kunt u alleen nog telefonisch uw bestelling door geven.
– Wijzigingen in uw bestelling worden alleen verwerkt als u het telefonisch door geeft.
– Annulering? Gelieve dit ook telefonisch door geven.

-Bezorgen of ophalen:
In verband met de opkomende drukte, is het beste om op tijd te bestellen.
Zo weet u zeker dat u het op tijd kan ophalen of dat u het op tijd kan laten bezorgen.
We bezorgen in Woerden, Kamerik en Linschoten.
U kunt zelf bepalen hoe laat en wanneer u uw bestelling wilt ophalen of laten bezorgen, mits het onder de reguliere openings-/bezorgtijden valt.

Wilt u buiten de reguliere openings-/bezorgtijden ophalen of laten bezorgen, dan kunt u contact opnemen met ons.

-Betaling:
Heeft u besteld en wilt u het ophalen/bezorgen?
De betaling kunt u doen als u het ophaalt. Bij bezorgen kunt het beste via onze website bestellen en gelijk via iDeal betalen. Voor bezorgen kunt u ook eventueel voortijds in de winkel met de pin of contant betalen.
U krijgt altijd een betaalbewijs van ons als u vooraf hebt betaald.

LET OP!: Onze bezorgers accepteren geen briefjes vanaf €100,-
Uw geld kan gecontroleerd worden door onze bezorgers.

-Speciale wensen of allergieën:
Heeft u speciale wensen (bijv.: zwangerschap), allergieën dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.
Geeft u allergie of speciale wensen ruim en duidelijk (acuut of niet acute allergie) van te voren door.

Heeft u problemen met het samenstellen van een menu, dan kunt u natuurlijk met ons contact opnemen.

-Cadeautjes en cadeaubonnen:
Wij verkopen ook cadeaubonnen en kleine cadeautjes in de winkel. Leuk om te geven en te krijgen!

Voor bestellingen en vragen kunt u ten alle tijden ons mailen of bellen.
Ook kunt u natuurlijk langs de winkel komen voor eventuele vragen en bestellingen.
Altijd up-to-date blijven? Volg onze Facebook Pagina en Instagram!